Facebook Pixel

Regulamin sklepu Joy Ride

Regulamin

 

1. Korzystanie z naszego sklepu w każdej formie oznacza akceptację regulaminu. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym czasie bez podania przyczyny. Zapoznanie się z wprowadzonymi zmianami jest obowiązkiem użytkownika. Korzystanie z witryny po zamieszczeniu zmienionego regulaminu równoznaczne jest ze zgodą użytkownika na te zmiany.

2. Sklep wysyłkowy Joy Ride prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet, i realizuje zamówienia w oparciu o zgłoszenia dokonane przy pomocy formularza (systemu) zamówień dostępnego na stronach sklep.joy-ride.pl lub telefonicznie.

3. Wszystkie produkty oferowane w sklepie Joy Ride są fabrycznie nowe (chyba, że jest zaznaczone inaczej), wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.

4. Do ceny podanej na stronie należy doliczyć koszt przesyłki. Wysyłki realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej GLS, aktualne koszty wysyłki są podane w formularzu zamówienia.

5. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia (w panelu klienta) i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). Standardowo zamówienia są realizowane w ciągu 5 dni roboczych.

6. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto, na każdy zakupiony towar wystawiany jest paragon lub na życzenie faktura VAT (niezbędne jest wtedy podanie nr NIP).

7. Zgodnie z zapisami "Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", Klient ma prawo w ciągu 10 dni bez podania przyczyny zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie i odesłać go na adres firmy. Towar winien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu, w stanie niezmienionym i nieposiadającym śladów użytkowania. Koszty związane z wysyłką towaru, pakowaniem oraz nadaniem przekazu pieniężnego (gdy Klient nie posiada rachunku bankowego) ponosi klient. Oświadczenie o odstąpienie od umowy musi być dokonane w formie pisemnej (powinno zawierać dane teleadresowe klienta oraz nr konta bankowego na które mamy przelać środki).

8. Istnieje możliwość rezerwacji produktów będących aktualnie na stanie. W takim przypadku należy skontaktować o się z nami za pośrednictwem maila lub telefonicznie. Poprosimy Państwa o wpłatę zaliczki, której wysokość zostanie ustalona indywidualnie.

9. Nasz sklep internetowy otwarty jest 24h na dobę 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Z tego względu może się zdarzyć, że zamówiony przez Państwa artykuł już został sprzedany tego dnia. Są to przypadki rzadkie, ale niestety nieuniknione, za co z góry przepraszamy. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji kontaktujemy się z zamawiającym przed dokonaniem ew. wysyłki pozostałych artykułów.

10. Podane charakterystyki i zastosowania towarów prezentowanych mają charakter orientacyjny. Dokładamy wszelkich starań, aby informacje były zgodne z rzeczywistością, jednak zastrzegamy sobie prawo do błędów na stronie i w związku z tym informacje na niej zawarte nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń.

11. Promocji, rabatów itp. nie łączy się chyba, że ustalono inaczej.

12. Zamówienia klientów, którzy nie udzielają odpowiedzi na pytania pracowników sklepu (panel klienta lub korespondencja elektroniczna) przez okres 14 dni, będą uznawane za nieważne oraz usuwane z bazy zamówień.

13. Pokazane w sklepie ceny i artykuły nie stanowią oferty handlowej. Mogą zostać zmienione w każdej chwili bez uprzedzenia. Podane ceny zawierają podatek VAT.

14. Podane w sklepie terminy osiągalności produktów nie są wiążące i mogą ulec zmianie w każdej chwili bez uprzedzenia.

15. Zastrzegamy sobie prawo do błędów na stronie i prawo do odmowy lub ograniczenia sprzedaży każdego artykułu każdej osobie fizycznej lub prawnej bez podania przyczyn.

16. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu, jeżeli stwierdzimy, że towar był używany, rozmontowywany, został uszkodzony bądź jest niekompletny.

17. Mogą istnieć niewielkie różnice w wyglądzie przedmiotów pokazywanych na zdjęciach w stosunku do rzeczywistości.

18. Za terminowe doręczenia paczek odpowiadają przewoźnicy. Nie mamy wpływu ani nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia i straty przez nich spowodowane.

REKLAMACJE

19. W przypadku wykrycia wadliwości produktu, klient zobowiązany jest do telefonicznego skontaktowaia się z pracownikami sklepu Joy Ride, a następnie złożenia pisma reklamacyjnego w formie elektronicznej (e-mail) lub tradycyjnej, pismo powinno zawierać:

- dane klienta (imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz nr telefonu),
- datę zakupu towaru,
- kopię dokumentu zakupu (paragon lub faktura),
- opis nieprawidłowości/wadliwości towaru

Kopia lub orginał wyżej wymienionego pisma koniecznie musi zostać wysłana wraz z reklamowanym towarem, w przeciwnym wypadku reklamacja nie będzie rozpatrywana. W każdym przypadku klient odsyła towar na swój koszt na adres firmy (lub dystrybutora) za pośrednictwem Poczty Polskiej (standard lub priorytet). W przypadku uznania reklamacji koszt odesłania towaru zwracany jest Klientowi, i powtórne dostarczenie odbywa się na koszt firmy.

20. Nieprawidłowości czy niezgodności związane z zamówieniem należy zgłosić w terminie 3 dni od momentu otrzymania przesyłki z towarem.

21. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy kradzieży w transporcie.

22. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni, w tym czasie sklep zobowiązuje się poinformować klienta o uznaniu, bądź odrzuceniu roszczenia reklamacyjnego. Jeżeli w tym terminie klient nie otrzyma takiej informacji, reklamację traktuje sie jako uznaną. Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin ten może zostać wydłużony do 14 dni.

Search engine powered by ElasticSuite